Δυναμωτικό πρωινό

5+1 Iδέες για ένα Δυναμωτικό Πρωινό

Το πρωινό είναι το πρώτο και το πιο βασικό γεύμα της ημέρας. Δεν πρέπει ποτέ να παραλείπουμε το πρωινό μας. Και, όχι, μία φρυγανιά και ένα ποτήρι καφές δεν θεωρείται πρωινό. Γι’ αυτό λοιπόν σας δίνουμε εδώ 5+1 έξυπνες ιδέες για δυναμωτικά, χορταστικά και πλήρη πρωινά, που είναι εύκολο και γρήγορο να τα ετοιμάσετε.

1. Γάλα με δημητριακά και 1 φρέσκο φρούτο

Είναι πλήρες γεύμα (περιέχει υδατάνθρακες, φρούτο/λαχανικό και πρωτεΐνη), είναι χορταστικό και, ανάλογα τι επιλογές προϊόντων και υλικών κάνετε, είναι ένα πολύ δυναμωτικό πρωινό.
Προτιμήστε γάλα αμυγδάλου που έχετε φτιάξει μόνοι σας, για μια πιο υγιεινή και φυσική επιλογή.
Δοκιμάστε μούσλι δημητριακών, για να εκμεταλλευτείτε τα θρεπτικά συστατικά της βρώμης.
Προσθέστε ψιλοκομμένη παπάγια και μάνγκο, για τέλεια γεύση και έξτρα φυτικές ίνες.
Και συμπληρώστε με ένα φρέσκο φρούτο της αρεσκείας σας.

2. Πολύσπορο ψωμί με μέλι και ένα ποτήρι φυσικός χυμός

Εκμεταλλευτείτε τις φυτικές πρωτεΐνες των ξηρών καρπών του ψωμιού για μια πιο ελαφριά λύση. Προτιμήστε μέλι ερείκης, για περισσότερες φυτικές ίνες και ενέργεια. Συνοδεύστε με ένα ποτήρι φρέσκο, φυσικό χυμό και συνεχίστε με τον καφέ σας στη δουλειά.

3. Smoothie με φυστικοβούτυρο

Φτιάξτε μόνοι σας σπιτικό φυστικοβούτυρο και βάλτε το ως βασικό συστατικό στο πιο νόστιμο smoothie που ήπιατε ποτέ! Αρκεί 1 κουταλιά της σούπας φυστικοβούτυρο σε 1 κούπα γάλα αμυγδάλου, 1 βασιλικός χουρμάς, 1 μπανάνα και 1 κουταλιά μούσλι! Είναι πλήρες γεύμα, χάρη στη φυτική πρωτεΐνη του αμυγδάλου και των φιστικιών, στο φρέσκο φρούτο και στα δημητριακά. Μπορείτε να έχετε βάλει τα υλικά στο blender από το βράδυ και να τα χτυπήσετε το πρωί, αν βιάζεστε.

4. Τοστ, ξηροί καρποί και 1 φρέσκο φρούτο

Για εσάς που έχετε συνηθίσει να παραγγέλνετε ένα τοστ ή μια τυρόπιτα κάθε πρωί στο γραφείο, σας προτείνουμε να προσθέσετε στο πρωινό σας ένα φρούτο και μία χούφτα ξηρούς καρπούς. Καλύτερα, κάσιους, αμύγδαλα, καρύδια, μπραζίλ νατ και κράνμπερι), που θα έχετε πάρει μαζί σας σε ένα τάπερ. Το φρούτο μπορεί να είναι μία μπανάνα, που δεν θέλει πλύσιμο και καθαρίζεται εύκολα. Ή λίγο πεπόνι ή καρπούζι, 10 κεράσια ή σταφύλια, που θα έχετε μαζί σας σε ένα τάπερ!

5. Γιαούρτι με αποξηραμένα φρούτα και ξηρούς καρπούς

Προτιμήστε γιαούρτι σε πήλινο, μιας και είναι λιγότερο επεξεργασμένο και έχει περισσότερα γραμμάρια πρωτεΐνης. Προσθέστε σε κομματάκια αποξηραμένο ακτινίδιο, τζίντζερ και μάνγκο Συμπληρώστε με φρεσκοτριμμένα καρύδια και λιναρόσπορο. Έτσι, έχετε ένα εύκολο, γρήγορο και χορταστικό πρωινό, που θα σας κρατήσει για 2-3 ώρες σίγουρα. Έχετε πάρει παράλληλα πολλές φυτικές ίνες που είναι απαραίτητες το πρωί, αλλά και βιταμίνες και ασβέστιο, για να ξεκινήσετε τη μέρα σας δυνατά!

5+1  Σαμπλέ βρώμης και ένα φρούτο

Εσείς που πραγματικά δεν έχετε χρόνο να ετοιμάσετε και να απολαύσετε το πρωινό σας, προτιμήστε να ξεκινάτε τη μέρα σας με ένα Σαμπλέ βρώμη κράνμπερι αμύγδαλο μέλι και μία μπανάνα. Και τα δύο μπορείτε να τα κουβαλήσετε στην τσάντα σας και να τα απολαύσετε ακόμα και περπατώντας. προς το γραφείο.

 

 

Φυσικά, συνεχίζετε απολαμβάνοντας τον αγαπημένο σας καφέ ή ένα φλιτζάνι τσάι! Δοκιμάστε επίσης το αγαπημένο σας ρόφημα με μέλι ή ζάχαρη καρύδας, αντί για ζάχαρη, για ένα ακόμα πιο υγιεινό και δυναμωτικό πρωινό!

Ξηροί καρποί-καφεκοπτείο-ζαχαρώδη



Τηλέφωνο:

+30 21 0935 6449

Ώρες λειτουργίας:

Δευτέρα - Σάββατο
8:00 - 14:30 & 18:00 - 21:00

Επικοινωνήστε μαζί μας