Καφεκοπτείο Νέα σμύρνη Ξηροί καρποί υπερτροφές

5 συνταγές με ξηρούς καρπούς

Οι ξηροί καρποί είναι αγαπημένο σνακ, ειδικά μαζί με ποτό. Όταν, μάλιστα, είναι ανάλατοι και ωμοί, διατηρούν όλη την αυθεντική τους γεύση και είναι ταυτόχρονα μία εξαιρετική πηγή φυτικής πρωτεΐνης και θρεπτικών συστατικών, χωρίς να είναι επιβαρυντικοί για την υγεία.
Έχετε σκεφτεί να τους χρησιμοποιήσετε στη μαγειρική ή τη ζαχαροπλαστική σας; Οι ξηροί καρποί, εκτός από κρατσανιστή γαρνιτούρα στις σαλάτες σας, είναι επίσης ένα υγιεινό και θρεπτικό αντικατάστατο του αλευριού, αλλά και βάση για γλυκά.
Δείτε μερικές νόστιμες συνταγές με ξηρούς καρπούς και πάρτε ιδέες για επανάσταση στην κουζίνα σας!

 

1. Γάλα αμυγδάλου ή από μπραζίλ νατ

Το γάλα αμυγδάλου κυκλοφορεί και στο εμπόριο, μπορείτε όμως να το φτιάξετε και μόνοι σας στο σπίτι, για μια πιο υγιεινή και ασφαλή λύση. Θα χρειαστείτε κάμποσα αμύγδαλα, αλλά και χουρμάδες.
Γάλα από μπραζίλ νατ πάντως σίγουρα δεν έχετε σκεφτεί να ετοιμάσετε. Θα χρειαστείτε επίσης μέλι και λάδι καρύδας.
Δείτε εδώ τη συνταγή και για τα δύο και απολαύστε τα σπιτικά και αγνά, μαζί με τα δημητριακά σας.

2. Συνταγή για βούτυρο από ξηρούς καρπούς

Σίγουρα ξέρετε το φυστικοβούτυρο. Έχετε ακούσει όμως το αμυγδαλοβούτυρο; Το βούτυρο από κάσιους; Είναι γεμάτα καλά λιπαρά, έχουν έντονη τη γεύση του καρπού και μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε είτε ως επάλλειψη στο ψωμί σας είτε ως βάση για θρεπτικές γλυκές και αλμυρές συνταγές. Δείτε εδώ τις συνταγές για βούτυρο από κάσιους και από αμύγδαλο. Αλλά και τη συνταγή για φυστικοβούτυρο από τα χεράκια σας εδώ.

3. Μπάλες ενέργειας με καρύδι ή κάσιους

Οι μπάλες ενέργειας είναι η ελαφριά «απάντηση» στις μπάρες ενέργειας, μιας και, λόγω μεγέθους, είναι κατάλληλες για κατανάλωση πριν την άσκηση. Είναι όμως και τόσο νόστιμες, που μπορείτε ακόμα και να τις προσφέρετε ως κέρασμα. Ειδικά σε αυτές τις συνταγές, όπου το κακάο δίνει έντονη σοκολατένια γεύση και αντιοξειδωτικά, οι χουρμάδες ή το μέλι είναι ιδανικό γλυκαντικό και οι ξηροί καρποί δίνουν ενέργεια, φυτικές ίνες και φυτικές πρωτεΐνες σε ένα πανεύκολο στην παρασκευή του γλυκό.

4. Μπάρες δημητριακών

Το απόλυτο σνακ. Μπορεί να γίνει πλήρες γεύμα, συνδυάζοντας δημητριακά, ξηρούς καρπούς και αποξηραμένα φρούτα στα συστατικά του. Παράλληλα, λίγη σοκολάτα υγείας του δίνει γεύση και σπιρτάδα, κάνοντάς το αξιοζήλευτο γλύκισμα. Σε αυτή τη συνταγή, τα φιστίκια Αιγίνης, τα φουντούκια και τα καρύδια παντρεύονται ιδανικά τα κράνμπερι, με το μέλι και τη σοκολατα να δένουν τα υλικά αρμονικά.

5. Burger από κάσιους και μπραζίλ νατ

Μία ελαφριά και θρεπτική λύση, για όσους νηστεύουν ή αποφεύγουν τα ζωικά λιπαρά. Ένα burger από ξηρούς καρπούς, κους κους, χούμους και κάμποσα αρωματικά, θυμίζει Μεσόγειο και συνοδεύεται είτε από το κλασικό ψωμάκι, είτε από σαλάτα. Εσείς αποφασίζετε.

 

 

Ξηροί καρποί-καφεκοπτείο-ζαχαρώδη



Τηλέφωνο:

+30 21 0935 6449

Ώρες λειτουργίας:

Δευτέρα - Σάββατο
8:00 - 14:30 & 18:00 - 21:00

Επικοινωνήστε μαζί μας