Φουντούκια ψημένα

14,00 /κιλό

Τιμή

Φουντούκια Ψημένα: Ο θρεπτικός καρπός

Τα Φουντούκια και στις δύο του μορφές αποτελούν ένα δημοφιλές σνακ, η ήπια γεύση τους όταν είναι ωμά και η γεμάτη γεύση τους όταν είναι ψημένα τα κάνουν ακαταμάχητα σε όλους. Δεν είναι μόνο η γεύση τους που τα κάνει τόσο αγαπητά, αλλά αυτός ο ιδιαίτερος ξηρός καρπός είναι ένας διατροφικός θησαυρός, αφού περιέχουν ακόρεστα λιπαρά και είναι εξαιρετικά πλούσια σε πρωτεΐνες και βιταμίνες. Το φουντούκι είναι ένα είδος ξηρού καρπού που καλλιεργείται κυρίως στην Τουρκία, την Ιταλία, την Ισπανία, την Κίνα και τις Ηνωμένες Πολιτείες, και η χρήση τους είναι γνωστή εδώ και 5.000 χρόνια. . Ταιριάζει απόλυτα πασπαλίσεις τα δημητριακά σου όπως τα Bran flakes ολικής, με τα bran sticks ολικής, με τα corn flakes χωρίς ζάχαρη, με τον Αμάρανθο, με τα δαχτυλίδια μελιού, με το κεχρί, το μούσλι δημητριακών συνοδεύοντας τα πάντα με γάλα καρύδας.

Φουντούκια γιατί να τα χρησιμοποιήσω ;

  • Τα φουντούκια περιέχουν σημαντικές ποσότητες αντιοξειδωτικών.
  • Η κατανάλωση φουντουκιών έχει αποδειχθεί ότι προστατεύει την καρδιά.
  • Η υψηλή συγκέντρωση των φουντουκιών σε αντιοξειδωτικά, βιταμίνες και ανόργανα συστατικά έχει πιθανά αντικαρκινικά οφέλη.
  • Μειώνει τις φλεγμονές , χάρη στις υψηλές συγκεντρώσεις τους σε καλά λιπαρά.
  • Μειώνουν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα.
  • Ενισχύουν την υγεία του πεπτικού μας συστήματος και μειώνουν τη δυσκοιλιότητα
  • Βοηθούν στον έλεγχο του βάρους, αφού προάγουν τον κορεσμό.

Έξυπνη Συνταγή: Πραλίνα φουντουκιού

Ψήνουμε τα φουντούκια στον αέρα στους 160ο C για 15 λεπτά, μέχρι να ροδίσουν.
Ξεφλουδίζουμε όσο μπορούμε τα φουντούκια και τα αλέθουμε στο μούλτι για 10 λεπτά μέχρι να αρχίσουν να βγάζουν το λάδι τους και να έχουμε ένα ρευστό μείγμα.
Προσθέτουμε στο μούλτι το κακάο, το μέλι και το νερό και ξαναχτυπάμε.
Η πραλίνα μας είναι έτοιμη!

Πηγή Συνταγής : www.mednutrition.gr